Bezwarencommissie

De stichting kent een Bezwarencommissie en een Bezwaarschriftenreglement. Maar bezwaar is alleen nog mogelijk tegen besluiten naar aanleiding van aanvragen die zijn ingediend in de uitkeringsrondes tot en met 2015.

De procedure is in dat geval als volgt. U richt een bezwaarschrift aan het bestuur van de stichting dat dit ter advisering voorlegt aan zijn Bezwarencommissie. De Bezwarencommissie kan een hoorzitting beleggen waar u uw bezwaarschrift mondeling kunt toelichten en waar de commissie u vragen kan stellen. De commissie adviseert vervolgens het bestuur en het bestuur neemt een besluit. Zie Aanvragen t/m Ronde 2015 voor meer informatie.

Tegen beslissingen van het bestuur op grond van het Uitkeringsreglement dat per 1 januari 2016 in werking is getreden staat geen bezwaar open.

Beste mensen,

Wij hopen dat het naar omstandigheden nog steeds goed gaat met u en met allen die u dierbaar zijn. 

Het ziet ernaar uit dat de Corona-crisis voorlopig nog een flinke invloed zal hebben op ons leven en dat wij voor langere tijd ons leven en onze activiteiten moeten aanpassen.

Als u subsidie hebt ontvangen van Maror voor een project dat hierdoor niet kan worden uitgevoerd zoals u van plan was, neem dan contact op met ons. Wij zullen met u meedenken en waar mogelijk oplossingen bieden. Wij verwachten dat u geen kosten maakt zolang onzeker is of, gezien de omstandigheden, een activiteit kan doorgaan.  

Als u nieuwe plannen hebt waarvoor u een subsidieaanvraag wilt indienen, houdt u er dan rekening mee of die gezien de voorschriften van de rijksoverheid en het RIVM zijn toegestaan.

Wij wensen iedereen sterkte en gezondheid,

Bestuur en medewerkers
Stichting Collectieve Maror-gelden Nederland

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.