Bezwarencommissie

De stichting kent een Bezwarencommissie en een Bezwaarschriftenreglement. Maar bezwaar is alleen nog mogelijk tegen besluiten naar aanleiding van aanvragen die zijn ingediend in de uitkeringsrondes tot en met 2015.

De procedure is in dat geval als volgt. U richt een bezwaarschrift aan het bestuur van de stichting dat dit ter advisering voorlegt aan zijn Bezwarencommissie. De Bezwarencommissie kan een hoorzitting beleggen waar u uw bezwaarschrift mondeling kunt toelichten en waar de commissie u vragen kan stellen. De commissie adviseert vervolgens het bestuur en het bestuur neemt een besluit. Zie Aanvragen t/m Ronde 2015 voor meer informatie.

Tegen beslissingen van het bestuur op grond van het Uitkeringsreglement dat per 1 januari 2016 in werking is getreden staat geen bezwaar open.

Vraag tijdig autorisatie aan

Wilt u in november of december een aanvraag doen en hebt u nog geen autorisatie? Vraag deze dan tijdig aan en houd er rekening mee dat het verkrijgen van autorisatie gemiddeld tot 2 weken in beslag kan nemen. Wij garanderen verstrekking van de autorisatie als wij uw volledige aanvraag autorisatie uiterlijk 11 december 2017 hebben ontvangen. Wij raden u aan uw autorisatie al eerder te regelen.

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.