Helpdesk

Als u vragen hebt, bijvoorbeeld over het invullen van de formulieren, kunt u contact opnemen met Bureau Maror-gelden. Wij helpen u graag verder. Ook na het indienen van uw aanvraag kunt u bij het Bureau terecht voor informatie over de voortgang van uw aanvraag of de afwikkeling van een subsidietoekenning. U kunt bellen met telefoonnummer 020 – 679 93 73 of een e-mail sturen naar collectieven@maror.nl. Indien gewenst kunt u een persoonlijke afspraak maken.

Bureau Maror-gelden is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Snel een besluit en daarna starten

Subsidie aanvragen kan het hele jaar door. U moet wel eerst autorisatie aanvragen voor uw organisatie. Zodra u na een subsidieaanvraag het besluit hebt ontvangen – uiterlijk drie maanden na aanvraag – kunt u beginnen met de uitvoering van en uitgaven voor de activiteit. Houdt u er rekening mee dat activiteiten waarvoor u al kosten moet maken binnen 3 maanden na indiening van uw aanvraag (of misschien zelfs al eerder) niet in aanmerking komen voor subsidie? Zorg dus dat u ruim tevoren uw aanvraag indient. Er is in het algemeen geen verlenging van de uitvoeringsperiode mogelijk. Maak een realistische planning en wacht na een besluit dus niet te lang voor u begint. De kalender op de pagina Wanneer aanvragen en beginperiode helpt u om te plannen. Zie ook de pagina Looptijd en de Aandachtspunten 2017.

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.